Charles.

Jag vill bara tacka för att du är den finaste människan jag nånsin träffat. du gör mig glad varje sekund, du får mig att le vad du än gör, efter 1 år och 7 månader får jag fortfarande fjärilar i magen så fort jag hör ditt namn eller vet att jag ska träffa dig. att du bryr dig om mig, du gör mig trygg i din famn, du kan få mig från ledsen till glad på en sekund. att få en puss i pannan av dig betyder mer än vad du tror, att krama dig och känna att här kommer jag alltid känna mig trygg är den bästa känslan som finns. efter 1 år och 7 månader blir jag fortfarande kärare för varje dag som går genom att bara prata med dig. jag kommer ihåg första dagen vi träffades, första dagen allt hände. du är den bästa jag nånsin haft, vill aldrig förlora dig. vi är så lika fast ändå inte. du den mitt hjärta slår för du är den jag älskar mer än vad det går att beskriva. du är min och jag älskar dig. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0