Random.

- Hemma gillar jag att vara i min ensamhet.
- Jag älskar glass mer än allt, förutom Charlie ni ligger lika hihi.
- Hatar att gå själv i mörkret.
- Jag är sjukt intresserad på universum.
- Hatar att ha dålig hår dag, hela dagen blir förstörd.
- Jag har jätte svårt att bestämma saker, som tex vilken film man ska se får panik.
- jag är sjuk onyttig.
- Jag börjar redan få panik över balen. jag vet kalla mig tönt.
- på sommaren är jag alltid glad.
- Jag hatar att flyga men har gjort det ändå.
- Jag vill ha en katt så jävla mycket.
- Jag hatar att åka hiss. men hatar det mest när man är själv.
- Längtar till stunden då jag har det där jävla moppekortet i handen och ba kör sönder!
- Jag älskar att vara ego och ta bilder på mig själv men sen ta bort hälften!
'
Kanske kommer på mer sen! nu ska jag nog äta glass pööööööööööööössss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0