hejdå. nä inte hejdå men kommer nog inte blogga på en stund.

att du byter kompis hela tiden betyder inte att du alltid kan komma tillbaka till mig. att du behandlar mig som luft och inte ens säger hej till mig betyder inte att jag kommer finnas där för dig sen när du försöker komma tillbaka. om du tror att du kan söka tröst hos mig så gör det inte. gå till din nya vän jag är inte din vän längre. att du gör såhär är fan inte okej. det måste du väl själv fatta. så detta är ett farväl. hoppas du vet vem du är. fast nä tror inte du vet. så försök inget. du har en ny vän nu. jag betyder inget längre.
Tänker inte lägga ner kraft. du är inte värd det. du är inte värd mig. jag är värd bättre och äktare. nån som ALLTID finns där och inte byter kompisar.

Tänker inte lägga ner kraft på er längre. jag har andra äka människor som bryr sig om mig.
hejdå. f u c k y o u.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0