Bra mååååndag!

Hejsan alls! hehe.. Nä men hej alla glada och ledsna människor!! själv är jag väldigt glad för denna måndagen har varit så bra! och de gör mig på så bra humör!! Älskar det! men i alla fall idag var det ju måndag typ sämsta dagen som finns den börja dåligt med huvudvärk och trött men tog en alvedon och drog till skolan! när jag kom till skolan hade vi avsut på volleyboll i skolan, så skulle man spela själv med läraren lite så fick jag beröm gjorde mig på bra humör!! sen hade vi tråkig svenska men det gick snabbt. äckligt lunch usch. Bild = bildredovisning som gick bra! äntligen klaaaar känns så härligt! så aa egentligen gjorde skolan min dag! men nu ska jag mysa ner mig i soffan och spela lite spel och sånt! bloggar senare pusspåer♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0