Alltså så jävla sann. känner precis igen mig.

Just nu känner jag mig allmänt omotiverad till livet. Jag är förvirrad och humöret går upp och ner. Omgivningen vi lever i,det tar på en. Jag blir så jävla stressad av att det snart är sommar. För alla ställer så jävla höga krav. Tjejer kan faninte vara sig själva längre. Jag har verkligen försökt att stå emot Beach 2012 och hela den där skiten. Försökt skitai alla som tjatar om att de ska få drömkroppen när de redan är perfekta. Men jag lovar, det går inte efter ett tag. Jagrentutav orkar inte mer. Ingen verkar fatta hur det känns när ens vänner eller andra i omgivningen står och klagarpå att de t.ex har feta lår. Och så står man där bredvid och ser ner på sina egna. Fattar ni hur tankarna går då? "Fan räcker jag? Är jag för tjock? Väger jag för mycket? Varför har inte jag drömkroppen? Åh, jag är så jävla ful".Och jag känner att det fan brister nu. Mitt självförtroende har sjunkit så enormt! Och det är nästan bara för att allatjatar om deras jävla fucking utseende! Visst jag gör också det, men vet ni varför? Det är för att alla andra helatiden gör det på sitt. Jag känner inte att jag räcker till. När alla verkar bli skitsnygga, slimmade och perfekta införsommaren står jag där. Utan att ha brytt sig under vintern/våren. Ful och fel. Bli dömd för att man försökt stå emotalla krav. Jag kommer ju bara få skit tillbaka för det. Att alltid ha kravet på sig som tjej. Att alltid behöva se bra ut.Ha snygg rumpa och snygga bröst. Ha smala ben och platt mage. Fint långt hår och jämn brun hy. Och att bli utstöttoch trackad på om man inte lever upp till dem? Nej, just nu vill jag inte gå till skolan och bli dömd. Jag vill inte attfolk ska dömma mig. Jag vill bli accepterad. Jag vill att ni tjejer, va fucking nöjda med er själva. Ni kanske inte tänker på det,men med era krav kanske ni sänker någon i er tillvaro som inte känner sig så bekväm i sig själv.
Så just nu mår jag riktigt jävla dåligt. Jag orkar inte vara jag längre.
Från http://julialindbloms.blogg.se/.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0