Fast jag önskar att jag aldrig ville se dig mer.

Tråkigt väder. kallt. regn. ingen sol. inga solbrända ben springer runt utomhus med shorts och linne. inge åka och bada efter skolan. inge värme som man dör av. ingen solning. inga ute lektioner i solen. inge ute häng på rasterna. vafan har hänt med sommaren? sommarlov om exakt en vecka?! vafan hände? för några veckor sen var vädret som det bästa 24+ och shorts och värme. nu 5+ jeans, tjocktröja och skinjacka. vafan hände? vart är min sommar? vart är min värme? vart är vädret som man kan bada till? vart är vädret man får sommar känslor av? ute nu är det oktober och kommer regna vilken sekund som helst. snälla ge mig min sommar. och ta mig ifrån oktober vädret.
och vad har hänt med dom varma sommarkvällarna? som man alltid satt ute och myste för att det är det bästa som finns? vad hände? vad hände med den tiden som var exakt nu förra året?
image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0