britney spears.

Tjatja bloggeeeeeeeeeeeen! mitt internet suger så detta måste jag kämpa för att lägga upp!! aja just nu sitter jag och lyssnar på gamla britney spears! Eller hon är inte så gammal men lyssna på henne när jag va ganska liten och sen inte så mycket så hade lust att lyssna på henne! hon är fortfarande lika duktig som hon va när man va liten!
Men i alla fall sista dagen på lovet vakna med huvudvärk sög. hade det typ hela dagen kan ju säga att de va bästa dagen not! men i alla fall imorgon börjar skolan igen.. 8.10 ska jag va där. DÖ. kommer somna på lektionen och dessutom saknar jag min bordskompis Emma som är i kariben och har de skönt. men men sånt är livet ibland.. har inge mer att skriva antar jag.. hehheeeee hade bara lust hejdååååååååååååå!! ♥
IMORGON 97 SKOLDAGAR KVAR TAGGAR SOM FAAAAAAAAAAAN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0