bara jag som tycker det här är omoget?

Att dom ens skriver så i ens logg? jag menar vafan? om killen är upptagen varför ska dom bry sig då är det väl ändå upp till honom att göra nåt åt saken och låta henne vara istället för att typ 100 tjejer hoppar på henne. fattar inte hur så små tjejer kan va så omogna och patetiska. när jag va sådär liten sa man typ du är ful och skämdes jätte mycket, okej kanske inte du är ful.. men ni fattar! dagens barn växer upp för snabbt. och kalla varandra hora i 12-13 års ålder är fan inte okej. så ni borde tänka på det brudar där ute! och dessutom att hota och skriva trams i nåns logg är mer omoget än nånsin ta det face 2 face som en tjej skrev men hon verka ju inte våga det heller. men men är man liten och inte fattar så är man i alla fall peace out!

Kommentarer
Postat av: hannnnnuuuu

Har alla dom där tjejerna skrivit det i en och samma tjejs logg är det heeeeeelt messed upupuupp, fyyy satan vad osnälla brudar.. och ja, eller hur jag säger inte ens såna ord hahahahha..

2012-01-18 @ 19:42:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0