The Way We See The World.

Hejsan min dåliga blogg men mina fina läsare!!!!! hur mår ni alla iiiiiiiidag då? själv va jag lite sådär på morgonen men nu känner jag fan alla energi komma till min kropp härlig känsla på nåt sätt!!! har precis gjort mitt gymnasieval vilket känns bra alltså! bara hoppas man kommer in på det man vill såklart! men sen får man ett sms från sin pojkvän ba jag har brytit benet.. man ba allvarligt?!?! så ba nä ljög han den jävla jobbiga barnet! (älskar dig ändå♥) i alla fall sitter och gör nada i mitt rum fast egentligen ska jag göra massor.. så får bara börja! juste imorgon är det alla hjärtans dag vilket är stört eftersom de är på en jävla tisdag grr aja man får göra det bästa av det ändå! i skolan får vi i alla fall besök av söderby en skola/klass som vi ska ha bal med, kommer säkert bli skoj! sen efter spenderar jag tiden med min mysiga Charlie! men nu ska jag sätta på grym musik och göra de jag behöver!! pusspåer♥
allvarlig brud.. näääääääää

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0