Stockholms dit och Stockholms hit..

är det bara jag som har sett alla jävla stockholms snyggaste, stockholms katter, stockholms slynor, stockholms par, stockholms fin, stockholms blablabla osv. I alla fall det är massa människor som skapar såna profiler och skriver statusar som tex gilla om du vill bli dagens haff/snygging osv.. Alltså gud vad dom stör mig. Alltså allvarligt känns som alla som gillar dom statusarna och är "kompisar" med dom sidorna bara för att få en bekräftelse från andra dom inte känner att dom ser bra ut och allt sånt skit.. jag menar räcker det inte med att ens kompisar och nära tycker än ser bra ut istället för massa okända människor? inte för att jag säger att alla är såna men tror dom flesta blir "kompis" med dom för de! inte för att det är fel.. ville bara säga min åsikt! pusspuss!♥
hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0