I'm feeling awesome.

Fredag:
Lov!!!!! var med Elina efter skolan åkte till donken med hennes moppe bil sen en tur ut i vildmarken! nä men kul var det i alla fall! Senare på kvällen gick jag hem till min knasboll Charlie och myste framför en film♥
Lördag:
Åkte in till stan med fina Elina, Hanna och Erica vi hade jätte mys och fikade på världens bästa wayne's coffee! ba chai i mitt hjärta. senare på kvällen gick jag hem till Erica med dom andra och hade mys med popcorn, kladdkaka och jurassic park!! myyyyspyys!!
Söndag:
Gjorde väl inte ett skit på dagen bara låg och lata mig framför tv:n och datan och ba skitskitskit.. sen på kvällen tog jag promenad till Charlie och mös med honom så bästa att mysa med gah.
Måndag:
Låg helt ärligt hela dagen och gjorde inte ett skit.. inte ett skit alls typ låglåglågålåg och kolla på tv, duscha och åt.. typ de ända känns bra fast näe hehe..
Tisdag:
Som alltså va igår för nu är klockan 02.21 sitter och chattar med Erica som retas om Hannah montana. fu säger jag bara.. men lyssnar på värta bra låten som jag kommer länka ↓ där nere sen och sen så sitter jag och dreglar över ett par skor jag har blivit helt inne i så hoppas mamma låter mig köpa dom annars så blä på henne!!. Men i alla fall igår tisdag så låg jag hemma hela dan eller hade tråkigt så locka mitt hår blev väldigt bra sen gick ja ut alltså hatar de.. men i alla fall va med min pojke och vi kolla på Shrek va länge sen alltså! den är så bra och har bra musik! Imorgon (idag) är det onsdag får se vad som händer! men ska sova! pussppåeralla!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0