I want to wake up with you next to me. Will you be there?

tjatja bloggen! herregud va dålig uppdatering även om jag inte har mycket inte skolan alltså har mycket annat för mig då satt blir inte mycket lust till blogging! men ska bättra mig i alla fall (hoppas jag) men i alla fall klockan är kvart över 11 på kvällen på en tisdag.. imorgon är det onsdag och jag börjar 8.00 och är kvar i skolan till 12.00 liter efter eftersom vi måste äta mat i skolan för våra lärare tror inte vi äter hemma så knäppa! i alla fall sen vid 16.00 har jag utvecklingsamtal.. är lite små nervös känns alltid som dom ska skälla på mig skit mycket vilket är lite läskigt men är bara i 30 minuter ungefär så kommer nog klara mig den halvtimmen! I alla fall idag efter skolan va jag med min underbara pojkvän! han är så knäpp men nä gör mig alltid glad! så gullig som han är! i alla fall juste vafan nationella va idag?! hur gick de för alla? för mig gick de väl sådär alltså bra men vissa frågor man ba wtf så får man inge hjälp jävla cp prov aja! tagga uppsats skrivning på torsdag! fast inte men då får VI VÅR SKOLA i alla fall ha godis och musik i öronen vafan.. aja nu måste jag nog sova annars kommer jag somna på musiken imorgon eller nåt! men vi hörs gullungar! puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0