Från och med idag ska jag inte låta nån trycka ner mig.

Jag är den jag är. ingen kan kommentar det. för jag är den jag är. du är den du är. hur man än ser ut så ska man ändå va glad menar ingen i hela världen ser ut som dig. du är speciell. du är inte som alla andra. alla andra är inte som dig. om nån trycker ner dig med onödiga kommentarer skit i de och tänk bara på att dom är avis på den du är! börja tänka positivt om dig själv. ha alltid ett leende på läpparna och tänkt positivt om dig själv. det är i alla fall det jag måste börja göra. jag har världens sämsta självförtroende eller hade har blivit så mycket bättre sen Charlie kom in i mitt liv. men fortfarande inte på topp för jag tänker negativt om mig själv väldigt ofta. så det är de jag måste börja göra vara positiv mot mig själv och mitt utseende. du är fin som du är och låt ingen trycka ner dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0