jag gråter bara i regnet.

God morgon bloggen! va en stund sen men nu fick jag lust att börja blogga igen och lite mer isf! men jullovet rullar på bara äckel väder med regn nu men iaf julafton va ju för några dagar sen var väldigt nöjd över mina julklappar fick tex, Iphone 5, locktång, underkläder, armband, osv. hoppas ni är nöjda över era julkklappar! men dagarna efter jul har jag spenderat med några kompisar (mest Elina) och lite min pojkvän! igår kväll hade jag en mysigt kväll med min festis Emmis vi myste framför film och så! och ikväll ska jag nog till min pojkvän och mysa!
 
På måndag är det ju nyår.. roliga planer eller? jag har typ inga och inte taggad på nyår alls känns som de kommer blir helt dåligt som förra året därför jag inte är taggad på det för förra året påminer mig.. men jaja vi år väl se kanske händer nåt roligt! men nu ska jag kolla runt på datan kanske kolla nåt OC avsnitt, kolla om jag och Elina skulle åka pulka med Niklas och så! men puss vi hörs senare! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0