Fredag åh älskade fredag.

Då va denna fredagen slut och nu har det gått över till lördag! Fredagen började med att jag vaknade upp hos Hanna panna och packade ihop gick hem åt lite och fixade grejer senare tog jag tåget med Ella in till stan vilket va lite jobbig att de börja spö regna och åska men sånt man får tåla i Sverige! Inte världens bästa shoppingdag men fick iaf med mig en kjol hem! En jag har letat över så blev väldigt glad när jag såg det! Kom hem åt middag lite gottgott senare drog jag vidare till min älskade pojkvän där jag spenderade en mysig kväll framför en film! Som sagt sommaren börjar dra sig mot sitt slut och skolan ska börja.. Har lite ångest känns inte som jag gjort ett skit.. Men så är det får bara hoppas att dom kommande tre åren i gymnasiet blir bättre än grundskolan! Puss och kram vi ses på stan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0