Skolaskolaskola

Hejhej bloggen!! Förlåt för dålig uppdatering men är upptagen med skola och massa annat!! Men iaf torsdag idag lite halv jobbig dag varit trött och massa annat inte det roligaste som finns.. Men är hemma nu så bara fredag imorgon. Och imorgon är det fredag vilket är jätte skönt då ska jag antagligen sova hos min Charlie! Och bara mysa med honom min besta vän! Nä men just nu hemma chillar har ingen ork alls för att plugga så sparar de till helgen! Men iaf efter middagen ska jag upp till Salem möta Ella och sen gå och köpa till nationella imorgon och sen gå till gymmet har egentligen Inge ork för att träna heller men känner att det kommer kännas bättre efter! Men nu ska jag kolla tv och lyssna på regnet mot fönstret! Puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0