Skolan förstör mitt liv.

Hejhejhejhej bloggen!! Hur mår ni? Själv mår jag väl ganska bra lite trött. Men iaf förlåt för att jag inte bloggar så mycket men det är mycket plugg i skolan och har haft moppe teori och massa saker! Så har inte haft nån tid alls! Men nu är teorin avklarad iaf känns jätte skönt det var verkligen onödigt men bra upprepning så det fastna nåt iaf! Skolan har väl varit chill men mycket plugg som verkligen inte går bra alls och vet inte hur jag ska hinna måste verkligen prata med min lärare.. Men åh aja skolan förstör min sömn på helger förut kunde jag sova till 12 - halv ett men nopp nu sover jag bara till nio typ det är skit jobbigt allvarligt vet inte om jag ska dampa eller inte men missar iaf inte hela dagen! Men nu ska jag njuta av denna lördagen som de inte regnar på men kommer väl sen men vi hörs puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0