Tagga utvecklingssamtal untz.

Hejsan bloggen!!!! *host hoooooost host host..* jag är sjuk kan man säga...
Jaja i alla fall idag va skolan helt ok! hade typ inga lektioner kändes det som men kanske för att vi hade spexfoto!
det va kult kult.! men inte att tvätta bort allt sen va sjukt jobbigt! i alla fall vi gick ner och hälsa på rönninge pojkarna ocksååå! efter skolan gick jag och Erica hem som två random blå människor.. så nu har jag duschat och fått bort det mesta tror jag faktiskt.. i alla fall klockan är snart 17.00 och jag har inte torkat håret och mitt utvecklingssamtal är kl 18.00 för in mamma och min mentor är konstiga och måste ha det den tiden.. skit jobbigt faktiskt jag skulle kunnat gjort annat liksom blir sur. måste plugga dessutom yey. jaja detta inlägget börjar bli skit tråkigt satt ska sluta skriva hehe hejdå pusspuss♥
bjuder seriöst på denna bild...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0