Skit korv charlie.

hejsan dagens ungdomar i samhället! idag har jag faktiskt inge söndags ångest vilket är braa!
i alla fall tänkte berätta om min helg faktiskt! inte för att jag tror nån bryr sig men men nu får ni fan göra det!
aja i fredags drog hela vårt lilla tjej gäng hem till Tania och fira henne, åt pizza och myste och prata om allt och så! men sen vid 8 va vi tvugna att gå för att hon skulle få gäster! då skulle ja vara med den bäästafinastesötastebajsigaste Charlie! så då va dom andra jätte snälla och följde mig på vägen ditt! och sen drog dom hem till Agge och jag till Charlie!. Enligt Charlie somna jag men det gjorde jag inte ssscch.
Aja i alla fall sen följde han mig hem så hörde jag typ Elinas röst utanför Agge så vi gick ditt och hitta dom på marken! lite random sådär.. aja i allafalle! jag har börjat prata med dialekt ibland lite kult sådär!
I lördags drog jag hem till Elina för lite kebab och filmys med tjejerna!!! mysmysmys! va bara jävligt kallt att gå hem sen men men!! idag söööndag har jag vart med Emmispemmiiiiiiiiiis vi gjorde inte så mycket hängde...
haha men jag känner jag att det här inlägget inte han nån mening längre så jag drar pussochkram!♥

Kommentarer
Postat av: Elina

Klart att det var mig ni hörde utanför agges hus på marken. Min underbara och vackra stämma skär ju genom allt ;) <3

2011-09-26 @ 00:02:50
URL: http://elinanykanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0