Kebab kvällen!

Godkväll! Eller snart godnatt liksom..
nu har jag varit hemma ett tag sen utvecklingssamtalet ätit kebab och såna saker! Utvecklingssamtalet gick faktiskt skit bra ju! älskar när jag får höra att jag har gjort stora framsteg! älskar det! och speciellt i matte som jag va sämst i liksom mycket bättre stolttjej.nu!! så det är bara att fortsätta så kommer skolan nog gå som en dans! (typ alla säger så) i alla fall förut va jag smarttjej.com och hade tappat bort engelska läxan som är tills imorgon kan inte ett skit men får väl göra mitt bästa har hela dagen att lära dom! sen har vi praktiskt prov i hk imorgon också!
jag är med Daniel lite annorlunda men ska nog funka bara jag är positive!
hoppas jag bara inte blir sjukar eller så men tänker fan heller stanna hemma jag ska till skolan!. känns inte bra att missa nåt liksom! juste har No läxa tills torsdag.. hm.. när ska jag göra den egentligen.. får göra den imorgon när jag hinner! för jag ska vara med min Charlie boy! men han slutar typ 4 satt hinner väl hem och läsa lite no! yey!
imorgon börjar jag 8.00 med hk! prooooooov om inte jag ska ha teori som några ska ha men vi får väl se!
men nu tror jag faktiskt att jag måste sova eftersom klockan snart är 10 i tolv och jag börjar 8.00!!
satt vi hörs hörrniiii pussochkram!♥

saknar kreta... och bjuder på denna..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0