Hejsan nu är jag tillbaka!

Hejsan bloggen idag är det måndag och skolan och allt skit har börjat.. bajs alltså! vi har typ tusen läxor och man typ dör. nä men så är det inte! i alla fall skolan idag va väl normal som vanligt lektion lektion lektion och lektion!!
när jag kom hem byte jag till mjukisar och spela lite ssx och va snäll och hjälpte mamma med middan!!
sen efter byta jag kläder igen och va med Emma lite gran! hon är bara för mycket ibland..! aja kult va det i alla fall!
imorgon kom jag på att jag har utvecklingssamtal kl 18.00 yey bajs. aja! men aa du jag ska snart sova lite!
men en till sak pappa kom hem idag och hade tydligen sytt i armen man ba vafan säg nåt innan istället för att komma hem och säga aja! men nu ska jag nu sova typ snart hehe pusspuss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0