hejsan människorna i världen.

hejsan alla fin och fula! jag har faktiskt skaffat ett liv! nice!
jaja idag är det måndag och min bästa vän Ericas födelsedaaag!
i alla fall vakna upp med jävla hosta och jävla regn.
jag hatar regn måste bara säga det liksom speciellt när man ska till skolan eller så inte när man typ är inne och myser och kollar på film men just när man ska ut.. aja i alla fall kom lite sent till idrotten en funkade ändå! sen va det några skit lektioner sen skolfoto fatta hur fult det blev alltså. aja imorgon blir det spexfoto kult sådär!
aja min helg har varit toppen! träffat underbara människor och haft kult! i helgen blir det kompisar igen satt upptagen skit alltså faktiskt.. jaja hoppas vi inte får miljoner läxor men men! nu ska jag nog äta glass eller så ska jag äta nåt annat för jag fick stor lust av att äta nåt seriöst.. lite skumt men sant.. jaja jag orkar faktiskt inte blogga förlåt men det är sååå så ni får leva på det här inlägget tills nästa pusspuss♥
Älskar dej syster!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0