Watch Me.

nä men tjena bloggen! idag är det torsdag kväll kan man väl säga och vilket betydet fredag imorgon! naaaajs!
i alla fall idag var väl skolan helt ok! lite lång men funkade om man va på humör vilket jag var! speciellt efter idrotten blir alltid så himla glad efter det! vet inte varför bara blir det.. hehe.. i alla fall alla läxor till veckan är spikat och klart! så efter skolan gick jag hem till Erica och fika med henne, hanna och ellish! mysigt tills Erica ba "inte för att äckla er men jag tror det här är mögel" det va ju lite snusk.. aja sen visade det sig att de inte var så att de va lite knäppt..
aja nu ska jag inte prata på så att ni inte fattar! men nu ska jag dunka sönder mina hörlurar med musik! älskar! sen blir det kanske ut med Hanna och Erica vi får se alltså! vi hörs bloggar senare puusss på er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0