This is what I'm made of.

Hejsan bloggen! idag är det söndag bajsigaste dagen.. jaja jag får leva med det..
I fredags var jag i skolan det sög typ fett mycket för jag va super trött och ba oirgåoetiyhåe. sen efter åkte jag och Emma till södertälje och kollade runt liiite sen åkte vi hemish. Efter jag hade ätit min super goda middag så gick jag till bebisen Charlie, vi kollade på film tror jag.. ja det gjorde vi!!.. Igår va det lördag vakna tidigt gjorde inte ett skit. va med Emma en kort stund sen blev det hem till Charlie vid tre kanske och kom hem vid elva kanske. super mysmys med honom! tvinga honom att kolla på mean girls, snäll jag är :)! nu är det snart måndag och jag börjar skolan kl. 09.50 jävla idrott aja.. kommer säkert komma försent på grund av min cp mobil. men i alla fall idag söndag jag vakna tidigt kolla på tv halva dagen satt vid datan andra halvan.. städa rummet på en halvtimme kanske åt och sen gick jag ut träffa Hanna och Mattias! Sen gick jag och Hanna in till Hanna drack te, åt bajs och jag skratta för mycket. sen gick jag hem vid kanske halv tio och kolla på tv och sååånt. nu ligger jag i min säng ont i armen ganska trött och vill ha mer helg.. men sånt är livet aja bara den här veckan sen höstlov och halloween kult alltså!
vi får se vad som händeeer! men det kan vi ta senare! men nä bloggar senare puss på er ♥
bjuder på bilden alltså..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0