nöjd Erica?

hejsan bloggen. idag i skolan sa jag att jag skulle blogga när jag kom hem så gjorde jag inte det och Erica klaga. så nu bloggar jag. igår va det måndag skolan sög sen va jag med Charlie han är knäpp men bäst. sen gick jag hem och sov som en gris. idag är det tisdag och skolan sög. vädret med. vi bytte platser den suger också fast sitter brevid Emma det är bra. sen gick jag hem sjöng, åt kebab och gjorde läxa. nu är det kväll och jag ska sova vi börjar 08.00 imorgon väldigt tidigt. åh brukar komma försent. men hoppas inte på det nu. åh kläderna göra så man kommer försent. aja nu har jag bloggat och ska snart sova. vi hörs bloggen! pusspåer♥
bjuder på bilden inte finaste.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0