My life is like a rollercoaster Coming off the track spinning round and round

hejsan alla snygga människor!! hur är det med er då? men va bra, det är bra med mig med!
juste nu sitter jag i soffan. pallar inte göra ett skit alls bara sitter här med världens mysigaste tröja och saknar en människa att mysa och pussa på.. men men! tänkte berätta lite om igår min galna nä skoja men min roliga kväll med mina tjejer! det började med att jag, Hanna, Erica och Elina gick ner till centrum och köpte tjockis grejer! sen hände det inte så roliga grejer med det löste sig! kolla vi på absoluta bästa filmen fast five! kär i filmen alltså!!
sen gick vi ut hade kult ett tag sen så börja jag inbilla mig människor i mörkret, huvudvärk och Elina va jobbig och Erica gick och det ba sojfåoergjpoth men det löste sig! men jag hade super kult! sen blev det hem och sov va bajs trött och mådde inge bra satt..! det var min kväll igår! så nu får vi se vad som händer ikväll om det blir hemma eller ut med kompisar! pallar faktiskt inte vara hemma. men vi får se!! men nu ska jag fortsätta kolla på nåt bajs program.. vi hörs, pusspåer!


Kommentarer
Postat av: Elina

Du kan vara jobbig :p jag måste verkligen avreagera mig och skämta med människor som har samma humor!! xP <3

2011-10-31 @ 22:09:20
URL: http://elinanykanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0