mitt problem.

hejsan bloggen. jag har problem. jag lyssnar på pitbull men han är så ful så jag vill inte kolla på honom. men pojken min är sådär super seg på att svara i sin lilla chatt ruta så då måste jag kolla på pitbull för att facebook händer det inte ett bajs på. så då har jag värsta problemet. och nu fick jag ett till. min syrra äger ut mej på wordfeud. tpl säger jag bara. tpl. nä skoja. inte tpl. men bara ett stort problem och vet inte vad jag ska göra åt saken. så därför ska jag sova. godnatt bajs värld.

Kommentarer
Postat av: Elina

HAHAHAHAHHAAHAHHAHAHA ASSÅ FÖRLÅT MEN HAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHHAHAHAHAHAH. DU ÄR SÅ SKÖÖÖÖÖN ELLINOR SMITH!

2011-10-09 @ 21:38:05
URL: http://elinanykanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0