i got a hangover woahhh.

"and i don’t ever ever want to grow up ay i want to keep it going keep keep it going come on"
åh älskar den låte just nu! Hej alla sötnosar där ute! hur är det med er? själv är det faktiskt bra! känner höstlovet börja komma untz! aja i alla fall! igår var det fredag vilken betyder heeeeelg! så igår efter skolan blev det hem till Erica med Hanna och Elina myspys! senare blev det hem till Charliiiie och kolla film. men han var ju helt inne i filmen fick inte en peta på hans näsa. så jag sov. typ.! Idag är det lördag (yey) och idag ska jag och vännerna träffa björkis som vi alla saknar! har inte träffat henne på skit länge! så det ska bli kult! sen ikväll får vi se vad som händer! man vet aldrig jag menar i nytorp händer ju allt. NOT. satt japp vi får helt enkelt se! men jag bloggish senare! pusspåer!
och seriöst bjuder på bilden!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0