ge min snö vafan.

Hejsan min dåliga blogg! och mina få läsare! how you doing?
I alla fall, sitter/ligger ner i min säng och drömmer om kebab och att jag vill ha snö ute. om det ska va kallt ute ska det ju vafan va snö på marken. annars sommar.! I alla fall veckan har gått snabbt med skolan och allt! igår va det fredag nog bästa dagen på veckan! förutom att det är skolan på dan då, men men på kvällen gick jag till Charles i regnet inte så mys kunde ha regnat istället. men i alla fall vi kolla på The notebook, bra fiiiiiiilm. aa inte så mycket hände bara myspys!! idag är det lördag eller kväll men men och jag vet de fan vad jag ska göra men känner inte för att sitta hemma hela kvällen satt tänker nog hitta på nåt på nåt annat sätt! hemma tänker jag inte sitta i alla fall! men vi hörs gullungar pusspåer!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0