Allt börja med...

att jag fick ett sms i från dig. vi hade aldrig träffats förr, vi messad lite då och då, det började bli oftare och oftare på nåt sätt börjar jag verkligen gilla dig genom bara sms. din gulliga sms, som jag fortfarande har sprade på min mobil, allt du sa gjorde mig så himla glad. även fast jag inte hade träffat dig, sett dig eller nåt visste jag att på nåt sätt dunka mitt hjärta för dig. att jag blev kär genom att aldrig ens träffat dig! när vi äntligen träffades va nog inte det bästa tillfället men vi träffades, sen träffades vi mer och mer och mer. jag blev kär, kär i dig. du va som en dröm jag visste inte skulle bli sann men den blev sann så sann som jag ville. kommer fortfarande ihåg att jag tänkte varför vill nån kille messa mig, jag är bara ful. men på nåt sätt fick du mig att ändra mig, jag kände verkligen din kärlek lika som min. idag kan jag nog inte vara mer glad över att jag har dig. du är mitt ljus i tunneln. du gör mina dagar du är seriöst det bästa som nånsin hänt mig och jag vill aldrig förlora dig det finaste. vill att du ska veta att
jag älskar dig Charles.♥
min kärlek till dig är äkta.


Kommentarer
Postat av: Haniii

nawie, gullebulle! Ni är så 7t söta tillsammans!<3

2011-11-25 @ 15:21:55
URL: http://havefaith.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0