Fixat och klart!

HEEJ Bloggen! Många läsare idag ser jah! ;) Undra vart ni kom ifrån?
i alla fall han nyss duschat så känner mej fett ren! Har målat naglarna och tagit fram allt jag behöver tills imorgon! Så just nu sitter jag och messar med Tania och planerar inför imorgon för jag ska hjälpa henne lite med hennes hår! Asså gud va jag längtar seriös SOMMARLOV?! Kan knappt fatta det själv juh! Härligt värre!
Efter maten drog jag och Mamma till skärholmen för att köpa jeans jacka och skor! Hitta båda! fett glad! Fast har ont i huvudet.. Så ska nu ansluta detta inlägget! Pussochkramsespåstan!♥
 
Sööööt till höger.. hihi


Kommentarer
Postat av: Elina

SV: Ja, jag tycker också dem äe snygga, men frågan är: är dem snygga på MIG? :/ <3

2011-06-08 @ 21:59:12
URL: http://elinanykanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0