Börjar närma sig till skolavslutningen..

Heeej Alla glada leende som ler som en sol!
Sitter in även fast vädret är på topp! Men ag orkar inte gå ut hehe.. lat unge nummer 1 här!
Men skolan va helt chill. Vi började morgonen med att kolla på nån jätte konstig film.. Sen körde vi lite bränboll och sen städning! Det gjorde vi hela dagen och vi fick sluta typ halv 2!! Fett skönt! Imorgon ska vi till Anna min mentro och grilla och ha mys med klassen!! Mysigt alltså! Sen äntligen på torsdag är det skolavslutning!!! Asså gud så skönt sommar lov snart liksom!! :D LÄNGTAR SOM SATAN!! Men det är det att jag saknar en jacka och skor till avslutningen och mamma svarar inte så får prata med henne och se om vi kan åka imorgon.. :/ MÅSTE annars kommer jag döö :( Aja men nu ska jag kolla lite på tv! Tänkte bara skriva lite om min dag så ni fick vet ;)
PUSSPÅER!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0