2011-06-14.

Hejsan bloggen! Och alla blogg läsare!
Så idag tisdag! Klockan ringde 07.00 och jag gick upp och åt frukost, fixa mej och gick till bussen, sär möte jag Ella och sen Elin så åkte vi till Elin's skolavslutning och kollade! mycket mysigt! Sen åkte vi hem till Elin's pappa en stund och spela ett kul spel, sen åkte vi till hennes mamma och satt där ett tag, sen kom Hanna och va me! Sen behövde Ella åka hem och gå ut med Molly satt vi följde med och jag tänkte att vi kunnde spela kubb satt då åkte vi möte Ena och så spela lite sen kom Eka spela vi lite till sen kom David och Wille så gjorde vi inte så mycket, gick hem till Hanna och så! Sen när alla typ skulle gå hem gick jag med David och satt där i en HALVTIMME och vänta på bussen med honom för han missa den andra! Men hade hans tröja satt den blev lite blöt hehe men sen kom Elin, Ella och Hanna precis när bussen kom och dom skulle hem till Elin och sooova! Jag hänkade inte på!
Nu har jag ätit jordgubbar och nu tänker jag vara lite social mot min mamma satt pusspåer!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0