Sova snart eller?

Tjatja bloggen! Idag är det lördag den 2/7-11. jaaaah försöker tagga innan flyget som går halv 8 imorgon!! yey!
nä inte yey gillar inte att flyga! men aa kommer saaaaakna alla såååååååå!! men finns speciella personer som jag kommer sakna mer! men de som är lite jobbigt är att vi måste åka hem ifrån 4 till arlanda för att vi måste vara där 2 timmar innan planet går man ba vafan ska vi göra där i 2 timmar sova eller? amen typ. mamma vill inte att jag och min syrra ska sitta upp inatt satt istället ska vi gå och lägga oss 10 när de är ljust och gå upp två ja ba men onödigt!! jag sover hellre framför poolen då! aja livet rullar på! men de här blir nog mitt sista inlägg innan jag åker vet inte kanske uppdaterar dääär borta får se! men nu ska jag packa det sista tror jag! och ett tips till er som ska iväg: packa ALDRIG på sista dagen ingen idé alls att göra! men nu så pöss hörs om en vecka!♥

bjuder på en ful bild eftersom jag ska bort...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0