Inte ett skit..

Hej på er som faktiskt läser min blogg. idag har jag inte gjort ett skit. eller jo duschat, ätit, spelat spel med syrran, ätit och nu datan igen... yey vilket kul liv liksom.. not men aja i alla fall imorgon ska jag nog få ut mej och göra nåt annars kommer ja bara bli bajs trött igen.. men trodde ja skulle på bio imorgon men blir nog inte så eftersom vi inte har snackat med varan nåt om de så man ba yey.. men aja får väll se om nån vill träffa mej imorgon är de bara att höra av er för aa som sagt de går nog men va snabb och först annars kan de vara försent!
annars kan ja träffa alla! men alltså kan inte ni kommentera va ja ska blogga om för ja har inte ett jävla skit på mitt huvud som ja kan blogga om.. buhu! så ni skulle vara jätte snälla om ni gjorde det! jaa vad ska man göra nuu? vara social med yster, sitta på rummet, kolla tv, sova, bajsa, leka apa, leka hund, spela piano? va tycker ni?
men jajajajajajajajajajajajajajajaj nu går jag pöss! hoppas ni orkar läsa heheh! ♥

stolt fotograf!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0