I feel so close to you right now.

Tja tja bloggen! hahaahah.. Jaja jag sitter nu och kollar på top model England och dom tror att dom är jätte sexiga fast dom är inte det alls de är lite kult hehe.. Men igår kväll tog jag och Erica värsta långa promenaden och pratade lite och sånt! och jag gick på en snigel och hon sa inget utan bara skratta det va ju lite usch. menmen ska göra så på henne nån gång också satt bara vänta Erica... jaha nu blev det bra väder men jag är inte sugen på att bada som några kompisar skulle göra men jag tacka nej är inte sugen på det alls. måste ändå städa mitt jävla rum. skit också jaja mycket i livet man inte gillar liksom. jaja jag får godis av papi sen satt då blir jag happy!
men ska dra nu pöss på er!♥

Erica och jag i mariefred!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0