Hem från kreta, 1 dag hemma, drar till mariefred, kommer hem, packar upp, packar ner och drar till kalmar nu!

Hej alla vänner!
Är hemma ifrån mariefred hade de super kul och mysigt!! love it! nu har jag packa om till kalmar som jag drar till 10 på morgonen skit jobbigt!! jaja får sova i bilen! I alla fall när jag kom hem va jag hemma i typ en halvtimme sen drog jag och bada med David, Karl, Erica och Hanna och sen kom Elin deras kompis :) sen drack jag te hemma hos Hanna i 5 minuter och kom försent hem toppen eller? haha jaja! men nu ska jag packa klart de sista! pöss vi hörs på lördag när jag kommer hem! ♥
Kan väll också säga att jag kan ha gått upp lite igår..


vet att mina foton suger men de är inte mitt fel... (säger vi)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0