Harry pötter.

tja tja mina läsare! idag är det äntligen fredag! härligt och inte skit väder men inte fint heller... men jaja ska inte klaga.! i alla fall igår vid 4 drog jag, Erica och Elsa till heron och vänta i en halvtimme lite mer på Tania, Ella och Elin! så kolla vi såklart på harry potter! den vaa bra men är ledsen för att de va den sista. jaja nu har jag i alla fall sett den, det borde ni med! men ja jg vakna halv 2 idag, kunnde inte somna i natt så jag la mej på andra hållet och stirra på mitt peacemärke på väggen och tänkte.. jag tänker för mycket ibland, jobbigt som satan..
jaja nu har jag vaknat till städat lite och så! ikväll får vi väll se vad som händer antagligen inget men aja bloggar senare pöss på er!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0