Du gjorde min dag!

haha ja, hej på er! kom nyss hem från skärholmen med Erica hitta lite små saker! men nu till de roliga vi skulle gå till en affär så på vägen kommer en försäljare ut och börjar snacka med oss.. åh de va ju väldigt kul!
aja kan berätta!
Försäljare: Tjena tjejer, hur gammla är ni?
Jag: Vi är 15
Försäljare: Vilket år är ni födda då?
Jag eller Erica: 96
Försäljare: För era föräldrar har ringt mej och dom letar efter er..
båda: bah eh okej...
 Försäljare: aa så ni går till vakten. vet ni vart de ligger?
Vi: Nää vet vi inte..
Försäljare: De är rakt fram sen till höger under rulltrappan.
Vi: Båda typ skrattar.. och de va inte ens hållet vii skulle åt..
Försäljare: Aa så om ni går ditt och knackar på..
Vi: båda börjar gå och de hållet och skrattar som satan..

Ni kanske inte fattar men de va hur roligt som helst.. satt pöss på er som inte fattar!♥

Coola Erica jag va med!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0