who's in your head?

Hejsan bloggen! hur är det med er idag? själv är det sådär ont lite här och där och sånt men livet rullar på!
Veckorna i skolan har gått snabbt kändes som den börja nyss och nu är det bara en och en halv vecka kvar! alltså shit fan va chill! älskar livet alltså förutom läxorna då.. men i alla fall senaste veckan har varit chill skola inte mycket läxor eller sånt! helgen gick snabbt förbi spenderad med Charlie! och nu sitter jag i mitt rum åt nyss upp tre choklad bitar jag fick av pappa och ska snart hoppa in i duschen! sen blir det väl mys! jag har faktiskt inte så mycket att blogga om men kan säga planerna för veckan lite som händish i skolan! imorgon måndag så ska fina klassen ha nobel fekke i skolan med fin kläder fika och pris utdelning! ska väl bli ganska mys antar jag! sen tisdag Lucia kolla på lucia tåg gå till klassrummet fika och sånt! sen lektion antar jag och sen till sist fredag drar klassen till moderna museet och sen lunch inne i stan! en bra sista vecka faktiskt! men nu får vi bara hoppas på snö och att den stannar! puss och kram, ta hand om er och varan! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0