storstaden.

Hejsan bloggen! Klockan slår snart 02.50 och jag sitter och lyssnar på några söta pojkar som sjunger!
Idag vid tre åkte jag inte till stan med mina fina kompisar Elina och Erica! PLUS såg Moa Lignell på T-centralen! cool jao! i alla fall va mysigt även fast det regna lite! men tyvärr hitta jag inget för mycket folk och sånt satt då är det inte så kul! men sen blev det sallad från konsum och hem till Erica för lite film mys och kolla på henne som packa! hon åker till sälen imorgon i en vecka inte så kul.. men du får ha kul ändå! kom hem vid tolv suttit vid datan ungefär hela tiden! nörd I know. men nu ska jag nog sova satt jag inte sova för länge imorgon! och imorgon fredag älska! men sista dagen sen lördag = Nyår! men vet de fan om jag ens är taggad på nyår alls.. allt går för snabbt, inga bra planer. allt jag vill ha är kul och skulle va underbart med en kyss från min pojkvän vid tolvslaget men det kommer nog inte hända men vi får se vad som händer! ibland kan mirakel hända! annars får jag pussa honom så jävla mycket imorgon (idag).. men nu ska jag nog sova annars kommer jag vakna halv två eller sånt! satt ha det bra! så ska jag också det! puss på er!♥
bild från somras.. vill ha sommar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0