NYÅR.

Hejsan bloggish! har inte bloggat ett seriöst inlägg på ett tag men har inte orkat! men detta ska inte heller bli så seriöst för detta ska handla om mitt nyår! eller alltså jag vet inte.. men i alla fall förra året spendera jag mitt nyår i fina staden barcelona! och det ångrar jag verkligen inte hur mysigt som helst! men nu känner jag att jag tror min familj har planerat att vara hemma i år men jag känner verkligen för att fira med nån/några kompisar i alla fall för som alla andra år alla åker bort så är men hemma själv och firar med familjen inte det roligaste måste jag säga det börjar bli lite lång tråkigt! satt nu försöker jag sitta och planera i mitt huvude vad jag ska göra men vet inte.. vet i alla fall att Ella är hemma så det sa men mer vet jag inte satt får plaaaaaaaanera och jag om du har läst detta inlägg och läser den här ordet just nu så är du knäpp som läser detta men men ! xoxo gossip girl! hahahaha åh jag har så tråk. saknar Charliiiiiiiiiiiiiiiiiiiie wäääääääääääääääääääääääääääääääääää och jag har tråk wäää ska va emo nu hejdå bloggen!♥¨

Repris.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0