2011-12-01.

Hejsan bloggen! hur är det med er alla? själv är jag hemma och mår halv dåligt.. ont i magen, trött, mår illa och sånt inte så kult. men i alla fall dagen har varit slöööööö sovit, ätit, tv typ det. i alla fall har kollat på kläder för jag behöver det verkligen jätte mycket trött på alla mina kläder satt ny skulle sitta fint i min garderob!! nåt annat jag kan ta upp är väl att jag prata med mamma igår och hon ska försöka hitta en tid så vi kan åka och göra min navelpiercing ä n t l i g e n satt nu ska det göras också!!! 
Idag är det första december och så kollar man ut. ingen snö. inte ens snöat. utan bara moln och så blåser det som satan! verkligen man kan typ inte gå ute ju utan att blåsa bort satt jag tycker Berit ska sluta blåsa så mycket!
Men i alla fall väntar på att pappa ska komma hem och hoppas han har köpt nån choklad kalender eller nåt! wiiiie!
aja hejdå min tråkiga blogg pusspuss♥
P.s. nu regnar det också..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0