Stockholm i mitt hjärta.

Hejhej! tänkte natt blogga lite, fast behöver sova men jaja..
Idag är det lördag den 6 augusti! och jag är väldigt glad! hihih hemligt varför :$
aja nu sitter jag och lyssnar på musik och just nu stockholm i mitt hjärta - petter. gammal låt jag vet men den är så bra satt aa! men i alla fall. i torsdags hade jag, Hanna, Ella och Erica mysigt vid dånviken prat, skratt och sånt!
härlig att kunna sitta nånstans och bara snacka om allt! och jag fick sån lust att bada men ja.. igår fredag vakna halv 3 va hemma hela dan, kvällen värsta värken va hemma messa lite chatta lite. börjar känna att de positiva i livet börjar komma! hihihi. jaja nu ska jag sätta mobilen på alarm och laddning och sen sova i min mysiga säng det hoppas jag ni också ska? men vi hörs senare idag annars på söndag! pöss på er!♥
Bjuder på en bild där jag ser ut som en bebis..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0