sämsta dagen i mitt liv.

jag vet inte men känner att jag inte orkar med. när det är nån man verkligen bryr sig om som är illa då blir mitt humör nere totalt. jag hoppas den personen klarar sig för jag älskar dej!
sen en till sak som hände inatt. jag gillar verkligen en person jätte mycket. jag bryr mej om dej, jag vill inte att du ska vara ledsen, försöker göra allt för att göra dej glad. men igår hände det nåt.. nåt som jag verkligen inte vill jag önskade att allt va en dröm men det va det inte. jag mår så dåligt. jag kan inte hantera det här, jag grät tills jag somna. men om du läser det här skulle jag verkligen vilja veta. men du vet att jag gillar dej. jag kan inte stoppa dej från att göra nåt du kanske vill, men jag VILL stoppa dej så himla mycket. om jag bara kunde få gå tillbaka i tiden och rätta på allt jag gjorde fel. för jag vet att lite är mitt fel. men om jag bara kunde göra vad som helst för att det inte skulle vara så här då skulle jag det. men jag orkar inte med de här nu. tpl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0