På en vecka kan det hända mycket.

Hejsan alla människor som orkar klicka in på min blogg även fast sämsta uppdateringen!
Men i alla fall nu ska jag fan mig ta och berätta om min vecka!
Måndag - Började skolan, pratade och träffade alla igen, lite prat om skolan sen gick vi hem! så då gick jag och Tania hem till mig och jag hade kult och Tania bara skratta och hade kult på min facebook.. i alla fall sen skulle vi ta bussen (som vi missa) ner till Rönninge och möta Elin, Emma, Erica och Ella så efter ett tag kom Hanna! så satt vi på felino och pratade! så efter det tog vi ett sväng till konsum där alla skulle ha nåt typ.. så gick vi upp till Rönninge skola där vi prata med folket! så va typ min dag på kvällen kommer jag inte ihåg..
Tisdag - Hade skola vi pratade om att inte vara som alla andra och allt som händer i afrika typ och sånt! sen efter kommer jag faktiskt inte riktigt ihåg hmhm måste tänka på det! sen på kvällen åkte jag till ruc med mina fina väänner och träffa Marie och hade kult!
Onsdag - Vanlig skola och vanliga lektioner yey typ inte.. men efter skolan tror ja jag åkte och bada med Erica, Elina och Ella! jävligt kallt men sommaren är inte slut en! hehe! sen kommer jag inte ihåg mer av dagen!
Torsdag - bajs skola! efter hm..hm..hm..hm.. kommer inte ihåg ett skit.
Fredag - Skola yeye! sen efter va jag med Emma vi va lite med pojkarna i klassen och kolla när dom spela fotboll så åkte jag och Emma en sväng och tanka hennes moppe sen så vart hon kissnödig och hennes moppa va typ trasig så hon åkte till Rönninge skola.. där dom hade skolfoto! hehe! men aa så va hon där jätte länge fast jag ville gå typ hela tiden och sen kom Marie ut så jag sprang och krama henne så prata vi lite! Sen så slutade dom så då kom Karl och Charlie och prata lite och lekte!! heh! sen på kvällen tog jag bussen och möte mina fina vänner och Marie på ruc så vi gick och hyrde film och köpte popcorn! men sen när jag skulle fixa dom så vänta jag i typ tre minuter sen kom jag på att jag inte hade klickat på start så smart som jag är -.- ... jaja det va den dagen!
Lördag - Låg och halv sov i soffan hela dagen yey! not. i alla fall sen tog jag mej själv i röven och rörde på mej till mitt rum! och åt middag , kläde på mig och gick och möte Charlie! vi hade kult haha jaja (han är knäpp) men väldigt snäll men jag hade det bra i alla fall så gjorde han mig sällskap till Erica där jag skulle möta Elina som skulle hem med mig! men då tog Charlie den vägen också satt jaa.. men men ! och nu är det söndag och vi får se vad som händer idag men jag måste sova är trött ! vi hörs pusspuss! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0