jag har ett liv, ett liv ni inte vet om.

Hejsan alla! förlåt för att jag inte har uppdaterat men ibland händer det både dåliga och bra saker inte ens liv och aa men det är inget jag tänker skriva här på bloggen för man vet inte riktigt vilka som läser den. jaja.


Idag så vakna jag upp halv 3 ringde Hanna på direkten typ och prata lite fast ja sa väll inte så mycket jag va för trött, sen efter det ringde jag Ella och väckte henne hihi, i alla fall så gjorde vi oss färdiga och gick till dånviken bada liiiiite och prata mysmys! sen så skulle båda jag och Ella äta fisk hemma och ingen av oss gillar det så då bestämde vi oss för att äta på felino! så jag, Tania, Ella och Hanna tog bussen ner till centrum och felino så kom Elin efter en stund! så satt vi och ååååt mums för kebab.! i alla fall sen gick vi inte på konsum några köpte nåt och jag och Hanna köpte vienetta hihi tjockisar.. men det är bäst men vi åt den aldrig och Hanna har den hemma nu och jag betala satt hon skulle inte äta upp hela!! men jaja sen gick vi till dånviken och satt där ett tag och prata med alla dom och Emelie, Rebecka och Rebecca! det har varit en jätte bra dag/kväll men nu har det inte varit så bra mår inte bäst..
men vi får se hur det är imorgon i alla fall! men jag håller er uppdaterade snart i alla fall! puss på er!♥

typ sådär och lite till känner ja mej..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0