into the blue.

Hejsan alla pojkar och flickor!
Idag är det onsdag märkte jag nu, men nu tänker jag skriva om igår satt! :)
Såå idag (igår) har jag halv sovit i soffan ungefär hela dan, sen drog tänkte jag göra nåt åt de så jag fixa mej och så sen träffa jag Erica och vi drog upp till salem och hämtade upp Elin så gick vi och köpte lite godis och drog hem till Erica och kollade på into the blue! och Paul Walker är så snygg han skulle man vilja ha!
i alla fall sen gick jag hem, så det va lite läskigt så då ringde jag en charmig pojke som kunnde prata med mej, så då pratade vi lite. sen efter de bytte jag kläder och sånt och tog en festis och satte mej framför tv:n!
occccccccccccch jag har inge mer att säga riktigt! eller jo alla killar som läser detta och tänker snagga er eller ska de. tjejer gillar det inte satt ingen idé, tyvärr.! men jaja vi höra puss och kram!!♥

snygg kille..........


Kommentarer
Postat av: erica

hahahah nooor! den text stämmer inte riktigt ihop med bilden tyvär, han har ju typ snaggat! ;)

Fast han passar i det, grymt mycket1 Heett!!!

2011-08-03 @ 13:20:03
URL: http://erican.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0