Hemma denna onsdagen 31 augusti.

Hejsan alla flickor och pojkar! hur mår ni? själv mår jag sådär har ont i halsen, huvudet och sånt inge kult! satt jag stannade hemma och sov lite och sånt! jaja men idag har jag väl inte gjort ett skit förut att sovit, messat, ätit, druckit, kollat tv typ de jag har gjort!!
inget annat fast jag nog skulle behövd men så blev det inte. bajs på mej.
jaja jag hade jätte stor lust att kolla på andra sidan häcken idag så jag gjorde det! alltså visst jag är 15 och kollar på tecknad film? och? jag kanske gillar det så det sa.!! jaja nu ska jag nog sova för jag ska nog gå till skolan imorgon.. bajs lektioner men jaja så får det bli liksom.. nu ska jag sova pusspuss♥
Och Charlie om du läser detta och aa så förlåt om det va jag som smita dej, förlåt!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0