ett onödigt inlägg..

Hej alla! jag har typ inget att skriva men men.. Vaknade att ett sms från en vän som undra om jag hade hört nåt från my "boyfriend" som va borta men sen va han bara hos en kompis alltså oroa alla i onödan.. jaja nu vet vi i alla fall vart han äär! aja blev väckt kvart över 11 satt gick upp då och gjorde lite latte till mej själv hihih va så trött behövde lite kaffe latte (aaaah det rimma) haha jaja idag ska jag va med Ellish för hon va så snäll och fråga mej igår! men får väll vänta tills regnet och åskan inte är lika mycke längre! aja så länge ska jag nog lägga mej i sängen och mysa till en bra film! men jag uppdaterar er senare! puss på er, vi hörs!♥

Kommentarer
Postat av: matilda

fin blogg!



hur är det? :)

2011-08-10 @ 14:11:41
URL: http://hejbus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0